Wednesday, August 17, 2011

Dup Dap Dup Dap Jantungku~

Bedebar jantungku mendengarkan namamu...ah..ah...
Eh2, nyanyi lagu Amelina pulak...hehe *blushing*

Hrmm,sebenanya kan awal pagi ni, aku tetiba ja anta satu emel kat Si Dia..bukan aku tak pernah anta emel kat dia tapi tetiba ja aku taip sesuatu yang aku sendiri tak duga. Sebab aku dah takda idea time tu nak tulis apa so aku tulis la " Hye, imy!!"  *tetiba ja kan?*

Pastu aku terus log out akaun gmail dan terus terjun lua tingkap..sebab malu sangat..cewah, hiperbola sangat la aku ni..heheh..takda la gurau ja..tapi memang betol pun aku terus log out, just part terjun tingkap tu tak betol. Camne la aku nak terjun? Aku tinggal kat ground floor..

Then petang tadi aku bukak emel, die reply la..aku pun tak tau ape la agaknya die reply..so, aku bukakla. Dengan jantung berdebar-debar, nak tengok dia tulis apa.

Berbunga-bunga hatiku~
Me to Si Dia: Hye, imy!!
Si Dia to me: lol, miss jer ke?

Mak oi...berdegup kencang jantung aku time tu..malu-malu kucing pun ada gak..tak tau nak reply apa. Lagipun aku memang belom reply pun..tersipu malu aku jadinya..

Apa patut aku reply hah? Takkan nak cakap "I heart you" pulak..segan ar.. =.=

kawan2, apa patut aku buat? Help~

Yang sedang penin,
Ash.

2 comments:

Gadis Acoustic's said...

cakap la i love u..
peluang da de depan mate tu...
jangan lepaskan...
chaiyok-chaiyok...

Ash-and-The-Cat said...

eh2,takdelah sy nak cakap mcm tu..rasenye die gurau je kot..xbrani pulak nak cakap "i love you"..