Tuesday, August 23, 2011

Saya Budak Baru Belajar??...

Selamat pagi semua!! Padahal tak lama lagi nak masuk waktu tengah hari. Nape la pokul 12 tengah hari ni gak ade kelas??..kacau betol la..haish..

Dengan masa yang ciput ni, aku berblogwalking. Lama dah tak jalan-jalan. Rindu la jugak nak tengok-tengok dan baca sekali isi blog geng-geng blogger ni. So, aku adelah jugak terjumpa blog geng satu UiTM, pernah lepak sama dulu tapi tak banyak cakap..blog dorang memang hebat la, cantik..tak macam blog aku. Ye la, aku kan baru nak berjinak-jinak dalam dunia belogging ni...haha

Takpe-takpe, biar aku bermula dari awal dulu..lama-lama nanti ok la tu..

Okeyh, off to class!!

Love u'olls,
Ash.

3 comments:

Elih Japahar said...

Usaha tangga kejayaan,decorate sikit2 lagi cantik lagi blog ni :)

Anonymous said...

takpa, belajar slow2 nanti mesti gempak punyaa :)

Ash-and-The-Cat said...

tq semua sbb support Ash =)