Sunday, April 1, 2012

Apa Definisi Sebenar Lelaki Macho ek?

 Assalamulaikum saudara saudari,

Aku selalu curious tentang banyak perkara. And aku banyak tak faham tentang banyak perkara. Mujur ada internet dan google ku sayang..
Aku cari perihal lelaki macho and antara banyak2 yang aku cari, aku paling suka yang ini  ;)


"Lelaki yang macho adalah lelaki yang sentiasa menjaga solatnya walau kemana saja dia pergi. Bila lelaki tersebut mampu menjaga solatnya, dia juga mampu untuk menjaga wanitanya (isterinya). Insya-Allah"



Hehe, harap semua pun setuju ngan aku. Tapi satu saja nasihat aku, walau aku tau aku pun bukannya baik and perfect, sebelum boleh berangan carik calon laki baik macamtuh, kita terlebih dahulu harus memulakan langkah kearah kebaikan. Even aku sendiri sekarang pun tengah dalam proses, hehe ^.^V

Wasalam.

2 comments:

atiqa aris said...

ye sy setuju.lelaki macho jge solat,laki yg men langgar je waktu solat tu laki hancor nama.hehe

Ash-and-The-Cat said...

hehe, that's why la saya tak sembarangan puji laki tu macho sebelum tau dia jaga solat ke x. ;)