Tuesday, April 17, 2012

Bergembira Selalu

Assalamualaikum sekalian para pembaca,

Alhamdulillah, kita maseh bernafas pada hari ini untuk terus dapat membaca post ini. :)

Alhamdulillah juga, aku sekarang dah rasa sangat2 bertenaga, ceria, energetic semula setelah merasa kecewa dan frust nonggeng tidak tentu pasal, hehe..

Alhamdulillah sekali lagi la, aku berjaya menahan kemarahan dan rasa sakit hatiku,berjaya membuang segala kekecewaan di hati. Apapun aku percaya, sekarang aku menangis, kemudian hari aku pasti akan dapat tersenyum lebar. SubhanaAllah, semua perkara yang terjadi adalah perancangan dan takdir Allah. Sesungguhnya Allah lebih mengetahui segalanya..

Aku nak report berita jap. Akan datang: perhimpunan Bersih 3.0, juga diadakan di Kuching, Sarawak, di bangunan Mahkamah Lama berdepan Kuching Waterfront 28hb April ini. Tapi pada tarikh berkenaan, aku kat KL, ikut perhimpunan Bersih 3.0 kat sana, ikut trip akademik budak2 part 6. Doakanlah keselamatan kami semua yang pegi KL nanti. Janganlah ada rusuhan n gaduh2. 

bunga raya,bunga kebangsaan Malaysia ;)


p/s: Aku dah ada cinta hati yang baru, actually lama dah tapi baru sekarang aku rasa dekat dengannya ;)
Siapakah itu? Biarlah rahsia... ;)

No comments: