Sunday, March 4, 2012

Dedicated To My Ex?

Assalamulaikum!

Alhamdulillah, sudah berakhir presentation terakhir untuk semester terakhir diploma aku kat UiTM tahun ini! ;D

Ok, berbalik kepada tajuk headline. "Dedicated To My Ex?" Yup, aku dedicate kat ex2 aku...epp, tunggu sebentar..bukan ex-boipren..tapi ex-crush ;)  Aku manala ada boipren2 ni..ish.kenapa ex-crush? Sebab aku penah crush kat dorang tapi sekarang dah tak crush lagi XD

First ex-crush,

Bosco Wong ;)
Ini dia...BoscoWong..seorang pelakon TVB Hong Kong. Having a crush with him masa salu tengok drama Hong Kong dulu..ngee.. XD

Next,

Bruno Mars beb!
Bruno Mars! Suka sebab dia mempunyai aura suara yang unik yang boleh mencairkan hati sesiapa para perempuan yang mendengar. Tapi dia ni playboy ;(
And satu lagi, senyuman Bruno Mars ni mengingatkan aku kat sumone..dekat2 nak serupa tapi tak sama...

Then,

Raymond Wong ;)
Raymond Wong ku sayang~ Crush lepas tengok drama "The Bottled Passion" or tajuk dalam Chinese bermaksud "My Wishful Wolf King" (google translate). Apasal tajuk drama dalam English dan Chinese bercanggah ek?..(O.o)

Lastly,

sori takda gamba
Nama diberi oleh aku, Kevin N. (bukan nama sebenar) Crush aku time sekolah menengah...haha. Bila dipikir balik, rasa lucu pulak. Actually nama dia bukan Kevin. Aku saja bagi sebab tak tau nama dia. Masa mula2 aku meet him kat sekolah punya stesen bas, aku rasa dia ni lain dari budak2 laki yang lain. Smart and nerd gila... And masa tu, aku tak tau lagi nama dia..until one day, aku dapat peluang tengok nametag yang dia pakai..haha XD
Tapi itu cerita lama, dia suda ada gelpren ba sekarang ini..siap berpegang tangan di khalayak ramai lagi! Terkejut beruk aku tengok..sebab dorang berpegang tangan la op coz..kalau berkapel2 tu, jangan la mau pegang2 tangan segala..tak baik..kalau you memang respect and suka sama dia, you tak akan berani sentuh dia.

Hurm, apakah persamaan semua ex2-crushku ini? First, dorang ada mata kuyu..double eyelid yang tersangatlah double nya..then, dorang berkulit gelap2 sikit..(hehe,sori ek) tapi Si Kevin tadi tak gelap, cerah macam aku. So, kalau nak tau sapakah crush aku yang tak pernah2 jadi ex-crush aku, teka la..haha. "Teka dan Menang"!

Oklah kawan2 sekalian, jangan ambik serius apa yang aku cakap. Post ni saja2 buat suka2..ngee XD

Wasalam and have a nice day! ;)

No comments: