Thursday, March 22, 2012

Kebanggaan Semua!

Assalamulaikum,

Niat aku bukan nak menunjuk-nunjuk namun sekadar ingin berkongsi berita suka dan gembira. Bukan pasal aku amek result SPM..SPM aku lepas dah beberapa tahun yang lalu..dah basi da..

Memandangkan dah beberapa minggu berlalu, sekarang aku nak 'share'kan satu berita. 

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi..aku memang berterima kasih yang tidak terhingga kepada Tuhanku, Ya Allah atas nikmat dan kurniaNya, aku telah dinobatkan sebagai pelajar terbaik program Diploma Perkaunan final semester student pada semester ini. Sebenarnya ini ialah kejayaan semua orang - keluarga, pensyarah2 UiTM, dan rakan2 seperjuangan. Terima kasih semua! Tanpa anda, saya tidak mungkin dapat kritikan menimba ilmu yang punyala banyak tidak terkira dan tidak ternilai.

Saya sayang semua! ^.^V xoxo



Terima Kasih semua!
Wasalam.

No comments: