Saturday, February 25, 2012

Bebanyak Terima Kasih, Kawan!

Assalamulaikum w.b.t,

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi, aku masih hidup hari ini, masih bernafas dan masih boleh bersama dengan famili aku...*sob2*..

Dengan kesempatan ini, aku nak ucapkan banyak2 Terima Kasih buat kawan2 sekelas, sebilik, sehati dan sejiwa aku sebab dah banyak tolong aku..

Entah kenapa dengan tiba2 aku mengalami pendarahan hidung pulak, selama 1 jam darah tak henti2 keluar, muka aku jadi pucat dan aku dah rasa menggigil kesejukan. Masa tu, aku dah mula pikir macam2.".macam mana kalau bla..blaa.blaa"..pokoknya, macam2 la..

Kawan2 la yang banyak susah, tolong carikan warden kolej, temankan aku naik ambulans pegi hospital..aku sayang sangat2 la kat kawan2 aku!!

Kepada Nita, Sheila, Aimi, Hatikah dan semua yang terlibat, terima kasih banyak2..tidak lupa juga kat rumate dan ex-rumate sejati aku, Norafiqah Nabilah a.k.a Belle dan Liyana Affendie a.k.a Dayang, terima kasih!

I LUV YOU ALL!!

rumate dan ex-rumate

Wasalam.

No comments: