Friday, February 17, 2012

He's coming to town

Salam,


saya pasti pada hari ini dan besok, para masyarakat di kawasan Kuching dan Samarahan akan berasa tidak kesabaran untuk berjumpa dengan Ustaz Don Daniyal. Malahan rakan2 ku juga tidak terkecuali. Tidak kurang juga yang membawa satu rombongan satu famili! Wah2, begitu sekali rupanya hendak berjumpa dan melihat Ustaz Don Daniyal.


Aku? Haha, aku tidak mahu menyibukkan diri. Pasti banyak orang di tempat Ustaz Don akan pergi itu nanti. Nanti berpusu2 nak masuk, macam sardin pula. Biarlah. Aku juga boleh bertanya kat kawan baik aku sebab dia pergi dengar ceramah ustaz Don.


Semoga apa yang akan dibicarakan Ustaz Don nanti akan memberi manfaat dan impak kepada masyarakat Islam Sarawak yang menghadiri ceramah beliau.






ustaz bergaya whoa... :O
"Waduh2, pikir ustaz tak bleh bergaya ke??..ustaz pun mau nampak hensem maa"


ustaz pakai jubah dan serban
"Peace!!! Ustaz pun boleh bergambar buat peace ;)"



Sekian saja untuk kali ini.
Wasalam.

No comments: