Thursday, December 22, 2011

Jangan Bermain Dengan Perasaan

Assalamulaikum~

'Headline' post kali ni - "Jangan Bermain Dengan Perasaan"??...

Ye..ni aku nak cerita sikit ni..Al-kisah ada seorang budak laki, disukai oleh ramai budak pompuan..nak kata hensem, tak jugak hensem..tapi entahla kenapa boleh ramai budak pompuan suka dia..aku pun heran gak.

Then bebalik kepada cerita 'headline' hari ini (apa kaitan dengan cerita tadi tu? -takde, saja je nak cerita =P), kepada guys kat lua sana, YES YOU! (tengok muka diri sendiri,kalau kau tu lelaki la..), aku nak bagi nasihat ni, TOLONG JANGAN SUKA BERMAIN DENGAN PERASAAN ORANG LAIN terutama perasaan budak pompuan yang suka kat kau..

Aku ni boleh dikira tahap stalker gak, selalu tengok2 aktiviti teman2 kat Facebook dan Twitter. So ada la tertengok sorang teman ni, kat Facebook, ngan pompuan lain..kat Twitter pulak, ngan pompuan lain..boleh tahan la guy ni..

So lelaki, kalau tahu yang sorang pompuan ni suka kat kau, jangan kau asyik dok melayan dia mesra sangat..bukan aku jealous..tapi tu macam dah memberi harapan palsu kat si pompuan..padahal kau tak suka dia pun. Aku rasa agak kejam la perbuatan 'bermain dengan perasaan' ni..

Jangan macam ni la kawan..berapa banyak hati perempuan nak kau sakitkan dan permainkan? Berapa banyak hah??..Setakat ni aku kira kau dah bermain dengan 4 orang perempuan...
Kalau orang buat perkara yang sama kat kakak, adik perempuan, saudara perempuan dan anak perempuan kau nanti, baru kau rasa..


Jangan main2..berdoalah untuk ketenangan kau besok lusa ye..

2 comments:

syifaa said...

menarik!

Ash-and-The-Cat said...

terima kasih~ suka tak wahai teman?interesting kan?