Friday, December 23, 2011

Selamat Tido~

Assalamulaikum~

Aik? Baru nak bagi salam terus cakap selamat tido? 

Hai teman, ingat tak dulu2, kita berdua..sebelum tido, mesti cakap "Gudnite!", "Sweet dream", "Selamat malam" kat masing2..sekarang ni just cakap "Tido2" je..boring betol la.

Aku tau la conversation kita berdua jadi makin boring sebab dah takde apa kan nak cakap..tapi aku sentiasa menjadi orang yang pertama nak cakap "Hi" kat chatbox and teruskan conversation macam biasa..and aku mesti pasal aktiviti aku kat kampus. Misalnya, aku and the geng menganjurkan aktiviti ni dan ni kat kampus, best giler la, dan etc. 

And bila nak end conversation tu, mesti aku yang cakap "Ok, gudnite sweet pie". Kau cakap apa? Kau cakap "Tido2" je..hampeh betol..sengal la kau ni

Aku tak kesah sangat la teman oi...mungkin tak patut aku selalu sangat berceloteh panjang ngan kau..kau mungkin jadi boring nanti kan..(tapi aku tak kesah, nak jugak berceloteh panjang, sengal kan aku?)

HAHAHAHA baru kau tau betapa 'evil' nya aku~
=P

No comments: