Wednesday, December 21, 2011

Kejayaan Semua!

Assalamualaikum~

Aku nak luahkan apa yang terbuku kat hati aku ni..aku puas hati sangat2 dan gembira sangat2 sebab program yang aku dan kesemua ahli kumpulan persatuan S*** berjalan dengan lancar sekali!! Yahoo...

Memang gembira tak terkata la...aku nak ucapkan banyak2 terima kasih kat teammate aku, tak lupa kepada lecturer2 yang support and semua student yang datang turut serta program kitaorang malam semalam..

Terima kasih banyak2!!! Sayang korang! Aku percaya sebelum kitaorang mencapai pencapaian macam ni, macam-macam cabaran dan dugaan yang datang, tapi itu semua lumrah...nak test kitaorang dulu whether kitaorang akan mampu atau tak untuk menghadapi cabaran2 yang akan datang...

Kepada junior2 semua, bila aku dah takde nanti (aku dah nak grad *sedih*), aku harap korang akan tabah dan bersabar menjalankan tanggungjawab yang dah aku berikan kat korang. Harap korang akan bekerjasama baik, jangan gaduh2 tau...*aku rasa dah nak nangis dah sekarang ni*

Berat hati aku nak tinggalkan junior2 aku sekalian..berat rasa hati bila tengok budak lelaki yang pertama kali aku jumpa dulu, sangat pendiam dan innocent, sekarang dah jadik Presiden persatuan kitaorang, menggantikan tempat aku yang dah bersara ni.

Apapun, aku doakan yang terbaek untuk semua!!

carik aku...


Yang Gembira,
Ash.

No comments: