Sunday, December 18, 2011

Semangat Nak Kurus!!

Salam sejahtera (macam pembaca berita la pulak),

Aku semangat nak kurus!! Sebabnya aku dah naik dekat 10 kg kot since kali terakhir aku lost weight dulu. Tapi cara aku dulu dah takleh pakai lagi sekarang..gaya hidup aku dah jauh berubah.
Dulu masih sekolah menengah lagi, sekarang dah bergelar pelajar universiti. Sebab aku diet dulu la aku kena penyakit gastrik..nyesal kemudian tidak berguna. Walau apapun, aku turun 10 kg dulu..tapi itu dulu...

Memang aku rasa tak sedap rupa kat rupa aku sekarang ni. Hodoh betol kan jadi gemuk macam aku ni?

So, aku nak kurangkan berat badan. Sebabnya jugak, Si Dia a.k.a kawan baik aku nak balik Malaysia Februari 2012 ni..dia ajak makan sama..so aku haruslah nampak slim kan..kalau tak dia lari pulak tengok aku.

Aku harap sebab nak jumpa Si Dia tu, akan menjadi pemangkin dan semangat untuk aku turunkan berat badan dan bergaya!! Korang doakan jugak ye kejayaan aku. Semoga dapat turun berat badan, at least nak buang perut buncit aku ni. Amin.

"Walao wei, macam mana kalau tak jumpa dia?" Tidak kesah la pun, aku boleh pegi makan sendiri, sendiri2...
"No, I mean you still nak kurus even tak jumpa dia?" Ermm..pstt..jangan bagitau sesapa oo, actually aku tak kan diet punye,kompom tak kurus2, ni just 'propaganda' saja. =P

p/s: Tak sabar nak jumpa you next year...miss you =)  

Yang Semangat Nak Kurus,
Ash.

No comments: