Friday, December 30, 2011

Mintak Maaf Banyak2 Teman..

Assalamualaikum,

Hari ni tiba2 saya rasa sangat sedih. Dan kesempatan ni jugak saya ambik nak mintak maaf banyak2 kat kawan2, baik kawan sebilik, sekuliah dan satu persatuan..

Kepada member2 team Sife, aku mintak maaf banyak2 kat korang. Maaf sebab tak dapat jadi seorang leader yang baik, maaf sebab tak dapat pimpin korang dengan baik, maaf sebab tak pandai nak menguruskan korang, maaf sebab jadi pendiam sangat, maaf sebab tak tegas sebagai seorang ketua, maaf untuk segala-galanya..Aku tau, aku terima banyak komen negatif berbanding positif, tapi aku ambik yang negatif tu sebagai iktibar buat aku untuk jadi seorang ketua yang baik pada masa akan datang. Aku tau aku banyak buat salah dan perkara yang tak betul di mata korang, aku akan cuba perbaiki diri di masa akan datang. 

Maafkan aku.

No comments: